کفش

ساخت وبلاگ

در اینگونه مسافرت‌ها هر کاری دلتان بخواهد می‌توانید انجام دهید، هر موقع دلتان بخواهد غذا می‌خورید، می‌خوابید بیدار می‌شوید، هر آهنگی که دوست داشته باشید گوش می‌دهید، هر جایی که دلتان بخواهد می‌روید. از این بحث‌ها مهم‌تر این است که هر هتل یا آپارتمانی که بخواهید و باب میلتان باشد رزرو می‌کنید. نیازی به این نیست که با بقیه هماهنگ کنید و کارها را سروسامان دهید البته ناگفته نماند در تورهای گروهی این چنین نخواهد بود.

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 298 تاريخ : چهارشنبه 29 مرداد 1399 ساعت: 12:12

تلفیق کردن لباس ها با یکدیگر برای مردان به اندازه زنان لذت بخش نیست.ما در این مطلب قصد داریم ۵ پیشنهاد استایلی برای مردان شیک پوش را برای شما بازگو کنیم. با ما همراه باشید. مهم ترین نکته در این استایل ها استفاده از لباس هایی است که تقریبا در کمد لباس های مردان وجود دارد.

 

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 274 تاريخ : يکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت: 12:39

 

 

انتخاب شلوار جین مناسب, مناسب ترین شلوار جین

هنگام خرید شلوار جین باید مدل شلوار متناسب با استایل ظاهر تان باشد

 

گاهی اوقات انتخاب شلوار جین مناسب از بین انواع شلوارهای متنوع در فروشگاه های لباس سخت است. هنگام خرید شلوار جین باید مدل شلوار متناسب با استایل ظاهر تان باشد. در ادامه با انواع شلوارهای جین آشنا شوید تا هنگام انتخاب شلوار جین متناسب با استایل ظاهری تان دچار مشکل نشوید.

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 307 تاريخ : يکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت: 12:34

 

 تیپ هنرمندان , استایل بازیگران ایرانی
تیپ و استایل و توجه به پوشش همواره یکی از اصلی‌ترین نکات شخصیتی و از ویژگی‌های بارز سلبریتی‌ها و چهره‌های شناخته شده در هر جامعه‌ای به شمار می‌رود و در طول تاریخ هم همیشه سلبریتی‌ها سعی می‌کردند تمایز اجتماعی و گاهاً اقتصادی خود نسبت به دیگران را با پوشش و لباس خود به منصه ظهور برسانند. در این سری مطلب سعی داریم پکیجی از تیپ‌های برجسته چهره‌های ایرانی خدمتتان تقدیم کنیم.

 

چهره های ایرانی هم از این قضیه مستثنی نیستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا در اماکن عمومی و مراسم مختلف و یا حتی در قاب اینستاگرامشان، بهترین تیپ و استایل را از خود به نمایش بگذارند تا محبوب دل هوادارانشان بمانند. البته گاهی در این مورد کج سلیقگی هایی هم دیده میشود که بخشی جدا نشدنی از این ماجراست.

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 301 تاريخ : يکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت: 12:29

تیپ و استایل و توجه به پوشش همواره از اصلی‌ترین نکات شخصیتی و از ویژگی‌های بارز سلبریتی‌ها و چهره‌های شناخته شده در هر جامعه‌ای به شمار می‌رود و در طول تاریخ هم همیشه سلبریتی‌ها سعی می‌کردند تمایز اجتماعی و گاهاً اقتصادی خود نسبت به دیگران را با پوشش و لباس خود به منصه ظهور برسانند. در این سری مطلب سعی داریم پکیجی از تیپ‌های برجسته چهره‌های ایرانی خدمتتان تقدیم کنیم.

تیپ و استایل و توجه به پوشش همواره از اصلی‌ترین نکات شخصیتی و از ویژگی‌های بارز سلبریتی‌ها و چهره‌های شناخته شده در هر جامعه‌ای به شمار می‌رود و در طول تاریخ هم همیشه سلبریتی‌ها سعی می‌کردند تمایز اجتماعی و گاهاً اقتصادی خود نسبت به دیگران را با پوشش و لباس خود به منصه ظهور برسانند که همین مدگرایی تا به امروز ادامه داشته و یکی از پرطرفدار‌ترین موضوعات حوزه سبک‌ زندگی شده است.

 
کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 375 تاريخ : يکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت: 12:23

استایل پیشنهادی برای مهمانی های شما در روزهای بهاری !

بهار فصل رنگ ها و شکوفایی است. شما در این فصل می توانید با الهام از رنگ های موجود در طبیعت استایل خود را بچینید و انرژی آن را به اطراف خود بدهید. در این مطلب ۴ استایل پیشنهادی برای مهمانی های شما در روزهای بهاری را جمع آوری کرده ام. با ما همراه باشید.

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 176 تاريخ : يکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت: 12:19

 

 

تیپ مشکی زنانه,قانون پوشیدن لباس مشکی

تیپ مشکی ویژگی هایی دارد که آن را خاص و همیشگی می کند

 

تیپ مشکی ویژگی هایی دارد که آن را خاص و همیشگی می کند؛ مثلا ساده و کلاسیک است، هیچگاه از مد نمی‌افتد و حالتی رازآلود و جذاب دارد.

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 216 تاريخ : يکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت: 12:17

همیشه خرید بلیط های چارتر نمی تواند انتخاب مناسبی باشد، گاهی اوقات برای اینکه بتوانید سفر کم هزینه تری داشته باشید نیاز است که بلیط های سیستمی را رزرو کنید. به عبارتی در چنین مواقعی اصلا خرید بلیط چارتر توصیه نمی شود. از جمله این مواقع می توان به موارد زیر اشاره نمود.

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 336 تاريخ : شنبه 11 مرداد 1399 ساعت: 20:30

گاهی پرواز ممکن است به دلیل عدم حضور کادر اصلی پرواز و یا عدم آمادگی آن‌ها برای پرواز لغو شود.

 

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 267 تاريخ : شنبه 11 مرداد 1399 ساعت: 20:22

قطعا برای استخدام شدن در شرکت های هواپیمایی مختلف نیاز به مدرک مهمانداری خواهید داشت و پس از گذراندن دوره های مهمانداری و اخذ مدرک آن باید منتظر آگهی های استخدامی که معمولا شرکت های هواپیمایی هر چند مدت یکبار می زنند باشید. البته ایرلاین هایی نیز وجود دارند که فقط به شرط داشتن مدرک مهمانداری پذیرش افراد را انجام نمی دهند و سابقه کاری نیز برای آن ها بسیار اهمیت دارد، بنابراین علاقمندان به این شغل راه سختی را در پیش خواهند داشت.

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 191 تاريخ : شنبه 4 مرداد 1399 ساعت: 20:13

هنگامی که قصد دارید به مسافرت بروید معمولا کودکان در طی سفر بیشتر از روزهای عادی بهانه گیر تر می شوند، بنابراین قبل از اینکه سفر خود را شروع کنید بهتر است لیستی از وسایلی را که کودک شما به آن ها علاقه دارد و می توانید فرزندتان را با آن ها سر گرم کنید تهیه کنید تا اگر در سفر مشغول به بهانه گیری شد و آن ها را از شما خواست بتوانید آن وسایل را در اختیار کودک قرار دهید. به این نکته دقت داشته باشید که هنگام سفر وسایل مورد نیاز را با خود به داخل کابین هواپیما ببرید و در صورتی که فرزندان شما از داروی خاصی استفاده می کنند باید آن را به همراه داشته باشید که در صورت نیاز بتوانید از داروها استفاده نمایید. گاهی اوقات هم ممکن است سفر شما زیاد طول نکشد و دیگر نگرانی زیادی برای اذیت شدن فرزندان خود نخواهید داشت به طور مثلا هنگام تهیه بلیط هواپیما تهران مشهد با خیالی آسوده برای فرزندان خود بلیط رزرو خواهید کرد.

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 212 تاريخ : شنبه 4 مرداد 1399 ساعت: 20:04